Reviews from our customers

See how we take care of our customers' experience with reliability, top quality and more

İlk defa geldik ilk defa burada yağlama yedim tadı harikaydı.1 porsiyon fazlasıyla yeterliydi bitiremedim.içi çok doludu hamuru aşırı tazeydi garsonlar çok ilgiliydi ilk defa geldiğimiz için bize nasıl yiyeceğimizi bile gösterdiler mekan zaten cok temiz ve dizaynı çok güzeldi tekrar tekrar geliriz ~ Elif e
Yağlama deneyimi için yorumları inceleyip geldim. Yağlaması çok güzel, yaprak sarması da öyleydi. Ama haşlama içli köftesi bana göre değildi. Aside tatlısı ile hafif bir final yaptık. Tepsi mantısı da güzel görünüyor onun için tekrar geleceğiz. Ortam samimi, çalışanlar güler yüzlü. No fiyatlar biraz daha uygun olabilirdi ~ Bülent S
Yağlaması harikaydı. Normalde mideme dokunur ama hiç rahatsız etmedi. Yağ kıyma vs oran ve kıvamı çok iyiydi. Kayseri mantısı normal kötü değildi. Yanında kurşun çorbasını yedik harikaydı ama çorbadan çok yemek gibiydi :) tatlı olarak nevzine ve asileyi denedik ikisini de tavsiye ederim. Genel olarak şefin eli çok lezzetli ~ Abbas S
Kayseri yağlaması,kayseri mantısı yedik,inanılmaz lezzetliydi,yağlamadan bir tane daha söyledik utanmasak 2 porsiyon daha yiyecektik 😂 servis hızlı,mekan tertemiz çiçek gibi,boykot markalarının hiçbirini satmıyorlar canı gönülden bir dua aldılar benden. Umarım hakettiği değeri görür bundan sonra uğrak mekanımızdır. ~ PELİN D
Tek kelimeyle mükemmel!! Yağlama porsiyonu ve lezzeti muazzam. Akşamımızın yıldızları şatilli salatası ile tabi ki de yağlama oldu 🤩🤩 Bir de nevzine tatlısı yemeklerin üzerine çok güzel geldi 😋Ayrıca servis ve bütün çalışanların sıcak kanlılığı çok daha güzel bir deneyim yarattı. Tebrik ediyorum şimdiden, yakın zamanda buranın önünde kuyruk olacağından eminim. 🥳🥳❤️❤️ ~ Ecem S
O kadar sakin,mis gibi bir mekanki hele işletme sahiplerinin güler yüzü…yolunuz açık olsun, lezzetlere doyamadık , tekrar geleceğiz ve tüm sevdiklerimize de tavsiye edeceğiz hepsi ayrı ayrı güzeldi yağ mantısı enfesti …tatlılar çok lezzetliydi yemeğin üstüne içilen çay ve kahveden bile kalite akıyordu..herşey için teşekkür ederiz ~ hande k
Yağlama ve tepsi mantı söyledik. Yağlama 6-7 kat geliyor yanında soslukta yoğurtla beraber. Yağlamanın kıyması boldu fakat soğanı da bi o kadar bol olacak ki tatlımsı bir tat geliyordu. Yoğurt ise o porsiyona çok azdı. Tepsi mantı çok güzeldi, tereyağı da ağır değildi. Rahatsız etmedi. ~ ugur a
Biraz çekinerek girdiğimiz bu restoranda tüm yediklerimiz çok lezzetliydi. Yağlama şebitten yapılmıştı, lavaştan değil. Yağı ve sosu tam kıvamındaydı. Tepsi mantısı çok iyi pişmişti: üstü çıtır, altı soslu. Salata hiç beklemediğim kadar lezzetliydi, çıtır badem ve yeşil elma ile hafifleticiydi. Yolumuz tekrar düşerse mutlaka uğrayacağımız bir yer. ~ Feray K
Mekanın konumu metrobüse 3 dk yürüme mesafesinde , serviste çok hızlıydı. Sununu çok beğendik ve fiyat piyasaya göre uygun . Yağ ve et oranını beğendik , kıyması boldu ama çok yağlı olup insanı tıkamıyor. Ayrıca çalışanların güleryüzlülüğüne de değinmek istiyorum , tekrar tekrar gelmek istiyoruzz 💖💖💖 ~ Şeymanur Ö
KAYSERİ YAĞLAMASI YEMEK İÇİN GELDİK ÖZELLİKLE YORUMLARA BAKARAK GELDİM CİDDEN İŞLERİNDE MÜKEMMEL KALİTEDE HİZMET VERİYORLAR ÇOK İÇTEN SAMİMİ KARŞILIYOR ÇALIŞAN ARKADAŞLAR TAM BİR AİLE ORTAMI AİLENİZ VE SEVDİKLERİNİZ İLE BİRLİKTE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA GELEBİLİRSİNİZ BİZ ÇOK BEĞENDİK BUNDAN SONRASINDADA HERZAMAN TERCİHİMİZ OLACAKTIR 🙂 ~ Öz Y
Bunu başa yazıyorum, aside yemeden kalkmayın. Yağlama gerçekten güzeldi, şaşılacak derece yağı rahatsız etmedi, Hiç ağır değil. Tepsi mantısı ise sosu ve yoğurdu bol, hamur olmadan güzel pişmiş. Titiz ve ilgili bir aile işletmesi. Sofra ekipmanları dan bile kalite akiyor. Malzeme kalitesi de aynen üst seviye. ~ ilkay e
Bir Kayserili olarak çok beğendim annemden başkasının yağlamasını yiyemiyordum bir şans verelim dedik on şansı hak etti bağımlısı olduk sürekli geliyoruz malzemeden eksiltmeden bol bol koyuyorlar yağ mantısıda güzeldi ev yemeğinden farkı yok çıkın çıkın gelin BA YIL DİM !! ~ Fatmanur Ö
Erkek arkadaşımla beraber gittiğimiz akşam yemeğinden çok çok memnun kaldık kayseri mantısı içli köftesi zeytinyağlı sarması ve ilk defa denediğimiz kayseri yağlamasını çok sevdik ve Sinem hanımın güler yüzlülüğü hizmeti o kadar güzeldiki kendimizi sıcacık bir ev ortamında hissettik çok teşekkür ederiz bundan sonra favori mekanımızdır ~ Nazan K
Aslen Kayserili olarak kültürümüzü tam anlamıyla yaşattıkları için teşekkür ediyorum Lezzetiyle ve aynı zamanda müşterilerine olağan saygıları gerçekten çok güzel. Yağlamayı denedim Yağ mantısı kesinlikle tat ve lezzet Kayseride gibi hissediyorsunuz. Denemenizi Tavsiye ederim elinize sağlık ~ Sevcan Ö
Heyecandan fotograf cekmeyi unutmusum. Tepsi manti ve Yaglama yedik, ikisi de inanilmaz lezzetliydi yogurdundan, baharatina kadar. Şahsi favorim yaglama❤️kucuk bir aile isletmesi, herkes guler yuzlu ve islerini severek yaptiklari belli. Fiyatlara performansi dahil ettiğimizde gercekten hakkini veriyor. Siddetle tavsiye ederim. ~ ale 7
Yağlama delisi olarak İstanbul'da ortalama 10 yerde yedim. Abi yok, yağlama değildi onlar! Bu mekandaki ise... Uzatmayayım, yerken istemsizce tuhaf sesler çıkardığımı farkettim! Sonrasında ise titreşimim arttı, farkındalığım gelişti, bilincim yükseldi. İfadeleri abarttım tabii ama hissedişlerimi dile getirecek kelime seçemedim. Deneyimlemek gerek! ~ Hakan K
Özenle hazırlanmış ferah bir mekan içinde, makul fiyatlarla Kayseri' nin en güzel yemeklerini yiyebileceğiniz, Beylikdüzü' ndeki tek yer. Biz mantı, yaprak sarma, yağ mantısı ve yağlama yedik. Gerek sunum gerek lezzet harikaydı. Ayrıca değinmeden geçemeyeceğim, yemek sonrası çayı için bile gelinir :) ~ Batuhan M
Bu aksam ilk defa gittik.Deneme amaçlı kayseri mantısı, yağ mantısı ve Kayseri yağlaması yedik.Hepsi harikaydı.Çok beğendik.Her zaman gideceğimiz bir mekan.Ama şunuda eklemek isterimki, yemeklerin lezzetinden daha önemlisi çalışan ekip arkadaşlarının ilgisi ve alakasını çok beğendim.Mutlaka gidip denemelisiniz. ~ Beyza K
Tek kelimeyele mükkemell ilk defa yağlama denedik Burası sayesinde bayılmış oldummm. Güler yüzleri,hizmet de ayrı güzeldi güler yüzleri için bile gelinir. Kayseri mantısınıda denedik tam olarak kayseri mantısı budur!💖 Yolumuz düştükçe uğrayacağız. Kesinlikle tavsiye ediyorum ~ Zeynep S
Üşenmeyip uzaklık ne kadar olursa olsun mutlaka özellikle YAĞLAMA yemeye gelinmesi gereken yer biz iki ürün denedik ama menü oldukça kalabalık bizde burası için bi yolculuk yapmış olduk ama iyiki gelmişiz çalışanlar çok tatlı çok samimi insanlar aile evine yemek yemeye gelmiş hissi oluşuyor herşey için teşekkür ederiz 🙏 ~ SUBAT
ilk gittiğimizde biraz ön yargılıydık fakat yemekler çok lezzetliydi özellikle popüler olan kayseri yağlamasından kayseri yağlaması tadı alıyorsunuz sırf ekmek tadı falan gelmiyor muhteşem bir lezzet.Tatlıları da gayet lezzetliydi ayrıca çalışanlar çok güler yüzlü ve samimilerdi etrafın ambiyansı özellikle bir ev sıcaklığı yaratıyor ve yabancılık çekmiyorsunuz.Biz çok memnun kaldık hepinize tavsiye ederiz ~ M D
Akşam yemeği için tercih ettik , kayseri mantı ve yağlama denedik inanılmaz lezzetliydi. Sonrasında bir porsiyon daha yağlama sipariş ettik. İşletme son derece temiz işletme sahibi ise masamıza gelip bizlerle birebir ilgilendi kendileri çok alçakgönüllü ve güleryüzlü. Muhakkak tekrar geleceğiz. 👍🏻 ~ Ece K
Yiyecekler lezzetliydi tam anlamıyla kayseri mutfağını yansıtıyor. Üst kat biraz soğuk fakat rica edince ısıtıcı açıyorlar. Bizimle ilgilenen çalışanlar oldukça güleryüzlü ve ilgililer. Arka masamızda bulunan başka bir müşterinin yemeği sırf kendi içine sinmedi diye geri çağırtıp yerine başka bir şey ikram edecek kadar iyi de bir şefleri var. ~ Hazim
Gerçekten kendimizi evimizde gibi hissettik. Şefin özeni inanılmaz içine sinmeyen tabağı hiç düşünmeden geri isteyip, en iyisini sunana kadar emek veriyor. Böylesine güzel yürek lezzete de yansıyor. yemeğimiz biter bitmez sormadan çay ikramı yaptılar. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık! ~ Aleyna B

Find us on social media